Hola a tots!

Com enguany no hi haurà jornada de portes obertes, hem preparat aquest video per a presentar el projecte de l'associació, pensat especialment per a les famílies que busquen cole i també per a animar-vos a participar activament en la AMPA i fer entre tots i totes cada dia el cole que volem.

Video AMPA

Més endavant vos informarem dels teminis per a la inscripció per al proper curs i els detalls.

També vos deixem l'enllaç al video que ha preparat el cole:

Video visita virtual

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola a todos!

Ya que este año no habrá jornada de puertas abiertas, hemos preparado este video para presentar el proyecto de la asociación, pensando especialmente en las familias que buscan cole.

Video AMPA

También, para animaros a participar activamente en la AMPA y hacer entre todas y todos cada día el cole que queremos.

Más adelante os informaremos de plazos para la inscripción para el curso que viene y los detalles.

Os dejamos también el enlace al video que ha preparado el cole:

Video visita virtual